יום חמישי, 19 במאי 2011

טיפים לניהול ושירות לקוחות בענף הפיצריות


בעולם ההזמנות המתבצעות דרך הטלפון בדגש לפיצריות 
1. חשוב לתת יחס אישי לכל לקוח שמתקשר אך גם לסיים את השיחה מהר
    ככל שאפשר לפנות את הקו ללקוח הבא,
    לכן דרושה מערכת המזהה את הלקוח בצורה אוטומטית מה שמאפשר פניה אישית
    אליו , ובנוסף אפשרות לראות את ההזמנה הקבועה של הלקוח ולהפעיל אותה ללא
    הצורך בביצוע הזמנה חדשה (חיסכון בזמן).
2. מעקב אוטומטי אחר ההזמנה מרגע שהלקוח סיים את השיחה ועד קבלתה,
    על מנת למנוע עיקובים וחוסר נעימות.
3. שילוב הדפסה של ההזמנה ללקוח בצורה קריאה עם לוגו של הפיצריה ומבצעים
    עתידיים כגון 5% הנחה בהצגת ההזמנה ובכך לגרום ללקוח לחזור שוב ולהזמין
    וכן שמירת ההזמנה עלידי הלקוח ( בדרך כלל על המקרר )  עם לוגו הדבר שיחבר את
    הרצון לפיצה עם הפיצרייה שלכם
בהצלחה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה